Det var så fint väder igår på eftermiddagen så vi bestämde
oss för att hitta på något. Vi packade in oss i bilen och åkte ut till Hölick.
"-Bada!" skrek Anton direkt när vi parkerade bilen.
Han visste precis vad som var på gång.
Härligt att leka i en sådan fin sand.
En som var snabb ut till vattnet!
Det var knappt några andra människor där, så vi hade
nästan hela stranden för oss själva. Det var svårt att få honom
ur vattnet när vi väl skulle hem igen. Nöjd kille som fått bada i havet.