{ Snickerskakor }

12Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Till jul brukar jag alltid göra eget godis.
Knäck är absoluta favoriten, men det är alltid kul att prova på nya recept.

Dessa snickerskakor tillexempel är hur goda som helst och de är
verkligen superenkla att göra!

Godast (enligt mig) är de när man tar upp dem direkt från frysen och de är lite kalla.
Ligger de framme kan de bli ganska kladdiga efter en stund.

snickers1 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II 

Vill passa på att tacka Anna med bloggen Vita rosor och förgätmigej 
för ditt fina inlägg om min blogg.
Inlägget kan du läsa HÄR.

Tack vare det så har jag fått en massa fina kommentarer från nya läsare och det är verkligen kul att logga in och läsa era fina ord!

Så tack än en gång!

14 kommentarer:

Gabriella sa...

Ja det förstår jag om ni ska ha en riktig gran :). Hade gärna haft en sådan också, men jag tycker det blir så barrigt!

Anna sa...

sv: asså, nice! :D tack för tipset! ;)

Marie sa...

Ohh så fint och inbjudande du gjort bilderna till receptet och jag brukar också alltid göra de där, så göttt

Beatrice Jakobsson (foto) sa...

mysiga bilder :D

Marie sa...

Ja, enoooormt goda, mumsis

Beatrice Jakobsson (foto) sa...

sv: varsågod :D!

Mirka sa...

Å så gott och enkelt detta verkade! Ska nog prova att göra dessa:)

Marina sa...

Visst är det gott med hemgjort godis till jul. VI brukar också göra snickers och i år ska vi även prova Baileyskolor.

Kram!

Annika Christensen sa...

Just det ... är dags för att göra julgodis. Ser goda ut.
Det är nog hög tid att sätt igång med godiset.
Tack för tipset.
Fin nyfiken bild du bjuder på.
Ha det gott
Annika

Anonym sa...

Hej Anna,
Så kul att du tittade in till mig! Urfina bilder du bjuder på i din blogg! Hit kommer jag tillbaka!!!
Kram Susanne

saravillfara sa...

Åh, vad gott! Jag önskar jag hade en låda med dessa i frysen! Eller snarare bredvid mig. :)

JENNY sa...

Hahaha! Satte nästan kaffet i halset! :=)

Linda- Mamma till Alfred sa...

Livsfarliga dom där,lite för söta tycker jag iofs att dom är;)
Ja det förstår jag och tycker verkligen du skall förstora upp den!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad kul att ha hittat hit! Och vilket smaskigt recept! I copy!!
Kram!