{ Artonde Januari }

24 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Fil, granatäpple och apelsin.

Idag känns det som om jag har tusen saker att göra.
Vill hinna göra så mycket som möjligt nu när jag är ledig en dag.

Stallet är klart, har en tvätt i maskinen och disken är undanplockad.
Så nu är det bara till att börja städa!



Imorgon börjar jag inte jobba förrän vid tolv, kommer att kännas lite
ovant för mig som brukar börja klockan sex annars. Men det ska nog gå bra det med!
Sovmorgon är ju inte helt fel det heller :)

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag har också tusen stuff att göra idag, det brinner i gardinerna typ

Anonym sa...

Vilka ljuvliga färger... Och så läskad jag blev på frukt och bär nu!
Jag får också sovis imorgon, dottern ska till tandläkarn och åker inte till skolan innan, skönt!
Njut av din!
Kram Susanne

kristina - ingen vanlig dag sa...

Underbara bilder och jag måste nog köpa grantäpple nästa gång jag besöker affären. Så gott och läckert fotomotiv :)
Kram.