{ Nionde Januari }

6 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Ojsan, det är visst fyra dagar sedan jag uppdaterade.
Ibland kan det vara skönt att ta en liten paus, har varit utan dator hela helgen och har faktiskt inte saknat det
så mycket.



Helgen tillbringade vi hemma hos mamma. Syster med familj kom också upp, så vi blev ett helt gäng.

Som vanligt gick dagarna alldeles för snabbt och jag hade gärna haft
en ledig dag till. Man hinner liksom inte med allt man vill göra.

3 Canon EOS 1000d / Canon 18-55mm (kitobjektiv)

Även uppe hos mamma hade Stormen Dagmar härjat rejält och nu fick jag se det med egna ögon.
Hela taket på denna lada hade flugit av.

Vilka krafter det måste ha varit den natten!
Usch, nu hoppas jag att det dröjer länge innan det händer något liknande igen.

Någon dag denna vecka ska jag försöka knåpa ihop en ny header, det känns inte riktigt
aktuellt med tomtar just nu :)

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja hos en del har det verkligen blåst, men så skönt att ta paus från bloggen ibland, det tycker jag med, det går i vågor =D


Kramar

Marie sa...

Ja, det var roligt, den var ju så fin med =D