{ Torkade rosor & Odd Molly }

röda rosor   Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Igår gjorde vi inte så mycket annat än att äta tyckte jag.
Vi började med fika mitt på dagen och sen blev vi bjudna på trerätters middag på eftermiddagen.
God mat och trevlig stämning. En bra avslutning på helgen!

Det tog emot lite att gå ut och starta bilen imorse och dra sig mot jobbet när det var närmare tjugo minus.
Igår var det ju plusgrader och det var bra mycket behagligare!

odd molly tunika Bilder lånade från Nelly.com

Måste bara tipsa om denna snygga tunika som jag hittade via Joulines blogg igår.
Underbart fin!

Det som är lite synd med kläder från Odd Molly är den något höga prislappen,
men kläderna görs ju också bara i ett fåtal exemplar.  

Ha en fortsatt trevlig dag!

4 kommentarer:

Marie sa...

Ohh mysigt att bli bjuden på 3-rätters =D. Samt fina rosor =D

Jouline sa...

Nämen vad är nu detta, vad söt du är som länkat lilla mig. Tack snälla du, nu blev jag glad här och det behövde jag då sambon min reste bort från mig nu ikväll och kommer inte hem för än om två veckor. Kraam!

Jouline sa...

Jag har lagt till dig på min blogg om det var ok? du finns under jag besöker i min höger meny! kram

Jouline sa...

Jag har lagt till dig på min blogg om det var ok? du finns under jag besöker i min höger meny! kram