{ Turkos emaljkastrull och rosa tulpaner }

3Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag fick jag äntligen hämta hem mitt paket från Leilas Generalstore. En emaljkastrull
i turkos färg och en förpackning med ljusgröna sugrör.

Har inte hunnit testa kastrullen än, men den känns rejäl och jag blir säkert nöjd! Har hört mycket
positivt om dem.

7 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag blev vi bjudna på middag hemma hos Nisses farmor och farfar.
Älgfärssoppa var inte helt fel såhär på en torsdag! Sedan fick vi risgrynspudding till efterrätt, och det känns som om
jag har stoppat i mig alldeles för mycket mat. Jag är verkligen proppmätt!

Nu ska jag ta och ladda upp lite inför hockeymatchen ikväll.
Kollar ni?

Ha en trevlig kväll!

7 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅÅ fina bilder:)Jag gillar din blogg och vill följa men hittar varken twitter eller facebook??

Vill du ha lantlig inspiration samt delta i min lilla tävling kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanonhelg.

LOVE Maria på inredningsvis

Gabriella sa...

Så fina saker från leilas butik!

Måste in och kika där någon dag! :)

Marie sa...

Ohhhh vad snyggt =D, samt så fina bilder du fotar =D

Sonja {Dagmars Kitchen} sa...

Härligt!! Jag beställde också en del grejer därifrån som jag fick häromdagen - allt var SÅ fint! Vilken fin blogg du har förresten!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken söt kastrull!!!
Hoppas du har en skön helg!! Kram!!

Vitspets sa...

Härliga bilder ...
Kram Karina

Jouline sa...

Jag fick hem mina emaljkastruller för nån dag sedan och dom är så himla fina, har redan kokat ägg i en av dom :)