{ Torsdag Eftermiddag }

6 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Grytunderlägg från Knorkan.se och Greengatemuggar från Balders Hage.

Igår kväll slog det till och blev 30 grader varmt i solen här på baksidan av huset, superhärligt! Lite synd att det bara höll i sig i ungefär
en timme innan solen beslutade sig för att gå ner bakom berget. Men man kan ju alltid hoppas att vi får en fin höst med några varma
dagar till!

Det känns verkligen som att hösten är i antågande nu och jag längtar faktiskt lite efter att få fota fina höstfärger
i naturen. Alla röda och orangea träd, löv som fallit o.s.v.

2

Jag gillar verkligen Greengates mysiga muggar, dessa blåa är
mitt senaste inköp och känner jag mig själv rätt så kommer de att bli
välanvända! :)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Oliviasphotolife sa...

Men oj!
Jag bor ju i Alfta jag!

Marie sa...

Ohh ja, nu ser man fram att fota lite nya motiv minsann =D

Ser fram emot höste
kram, fina bilder