{ Inte som jag tänkt mig }

7 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Vacker vy över sjön.

Idag kom jag till jobbet och upptäckte att jag var två timmar för tidig!
Jag var helt inställd på att jag skulle börja klockan elva idag, hade tillochmed gjort iordning en matlåda
eftersom jag trodde att jag skulle ha en lunch på jobbet. Men jag börjar visst klockan ett idag!

Ska strax ta och fara iväg igen och hoppas att jag inte hittar på något mer tok idag ;)

♥  ♥  ♥

Ha en fin måndag allihop och tack för alla otroligt fina kommentarer jag får!
Ni har väl inte missat att jag har en Facebook-sida också? In och gilla! Ni hittar den i högerspalten.

1 kommentar:

Marie sa...

Ah rackarns, då kan man hålla sigför skratt. Men tur att det var åt det hållet så du istället inte kommit 2t för sent hehe

kram