{ Nytt från Arbrå Ångbageri }

1 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Jag har visat bilder på min snygga blåa pepparkaksburk från Arbrå Ångbageri tidigare. Nu har burken kommit
ut i en ny färg, rosa. Riktigt snyggt!

Kunde självklart inte låta bli att köpa. Eftersom jag bor bara ett par mil ifrån Arbrå,
så är det kul att ha något från “hemtrakten”. Så nu står den rosa tillsammans med den blå i min bokhylla!

Burken var givetvis fylld av goda pepparkakor,
men gissar på att de kommer att ta slut rätt fort ;)

 

4 kommentarer:

KNORKAN sa...

Jättesöt burk :-)

Marie sa...

Ohh snyggt i rosa med =D

kiwiberries sa...

sååå fin burk! =)

Sabinas foto sa...

Jag fick tag i två blå burkar i Bollnäs när jag åkte dit en helg också. Jag är supernöjd, de kommer bli perfekta så fort vi renoverat vårt kök. Jag tänkte att pepparkakorna skulle räcka ien evighet, men sambon ser det som ett måste att burkarna ska vara tomma snart så vi kan baka egna pepparkakor till jul... :P