{ Onsdag Eftermiddag }

1 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag har det varit riktigt fint väder ute.
Jag har jobbat hela dagen, men hade turen att det fortfarande var soligt när jag
åkte hem. Passade på att gå ut och göra min sysslor för dagen på en gång.
Är det fint väder så vill man gärna hinna njuta av det!

Det blir tidig kväll för mig ikväll, ska vara på jobbet redan klockan halv sex, en halvtimme tidigare än vanligt.
Får se till att ställa klockan rätt, så jag inte kommer försent ;)

3 kommentarer:

Marie sa...

Ohh skönt att solen fortfarande var framme då när du kom hem =D. Ohh så tidigt du ska börja =D

Så fin bild
Kramar

Hur går det med systerns hund?

Pilla sa...

Så fin klocka!
Har ni hittat lilla hunden???
//Camilla

Helens Universum sa...

Alltid det där med att jaga tiden .... härlig liten bild!
Ha en fin dag!
Kram Helen