{ Att leta julgran }

kollage3
Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Det söta kortet finner ni hos Knorkan

Idag var jag ut på granjakt. Jag brukar gå ut i skogen några veckor innan jul och kika
ut den gran jag ska ha inne till jul. Då är det smidigt när man väl ska ta hem den sedan.

-  -  -

Jag hittade en perfekt liten gran och nu är det bara att hoppas att ingen hinner ta den ifrån mig!
Eftersom vi har lite dåligt utrymme för en större gran så brukar jag ta en liten gran varje år.
En riktig gran är ett måste för oss!

Snöflinga

4 kommentarer:

KNORKAN sa...

Då ska jag åka till Rusta och kika :-) Vilka härlig bilder! Kram Knorkan

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Sv: Ja, skönt att kunna jämföra och se att all möda man lagt ner faktiskt gett reslutat!
Tack, Anna!

Hyacinter är pricken över i:et för att känna julkänsla! Inhandlade ett par stycken idag också :)
Kram!

Marie sa...

Så vackra och fina bilder. Hoppas att den granen blir er sedan då =D

Matilda sa...

Åh, lycka att hitta hit! Vilken underbar blogg! :D Hit vill jag fler gånger! Och ja, riktig gran ska det vara. :P Kram på dig