{ Onsdag Eftermiddag }

Idag blåser det så mycket att man nästan blåser bort när man går utomhus.
Varma vindar är det iallafall, så snön försvinner ruskigt fort, härligt!

För några dagar sedan låg isen tjock på sjön, vilken dag som helst nu kommer den att spricka upp.
Plogfårorna på åkrarna är snart framme och med sexton grader varmt ute känns det verkligen som vår!

1

Har införskaffat mig ett par nya skor. Snygga sådana! Jag som springer omkring på ett hårt
stengolv hela dagarna på jobbet måste verkligen tänka på vad jag har på fötterna.

Dessa hittade jag för ett bra pris på Sarenza, en för mig ny butik.

2

När jag ändå var igång och fotade de nya skorna så passade jag på att fota två nagellack från Essie som jag nyligen köpt,
ljusa somriga färger som är riktigt fina på naglarna. Muchi Muchi och Fiji heter färgerna.

-  -  -

Efter två kvällspass på rad och ett morgonpass på jobbet så är jag rätt mör i kroppen idag.
Det kändes rätt bra att sluta vid tolv, även om denna dag är fullspäckad ändå.

Ska strax fara iväg till syster för ett litet fotouppdrag. Spännande!

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Sara ~ Candis sa...

SV. :D det är den verkligen. Sugen jag blev på lacket Fiji du köpt, såg väldigt fint ut.

Marie sa...

Ja, det kom vår snabbt när det väl började smälta undan. Så härligt. Samt så snygga lack & skor

Junitjej sa...

Så fina skor!