{ Onsdag Eftermiddag }

4

Efter jobb, några timmar i traktorn och sedan en långpromenad så känns det rätt bra att få
sätta sig ner en stund i soffan med datorn och tv:n på och inte röra sig så mycket mer för dagen.

På eftermiddagen tog jag en tur för att kika till korna. De går på bete nu, ett rejält stort bete.
Det tog en och en halv timme innan jag hittade dem, så nog fick jag röra på benen allt  =)

Min lilla favorittjur som jag skrivit om i ett tidigare inlägg (Länk) kom genast fram när han såg mig och
ville såklart bli kliad under hakan, mys!

7

I början av sommaren brukar jag fuska lite och smörja in benen med denna brun utan sol.
Detta är min favorit och jag har använt den i ett par år nu.

Lagom mycket färg och inte den där starka lukten som många brun utan sol - produkter kan ha.

8

Blomman på bilden köpte jag idag innan jag for hemåt.
Då jag har lite svårt för att hålla riktiga blommor vid liv, så fick denna följa med hem.

För att vara fejk tycker jag att den ser bra ut! Och jag tror inte att den kommer att torka ut =)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: