{ Secret Garden – Wall Calender }

rifle

En riktigt tjusig almanacka pryder en av väggarna i vårt vardagsrum.
Almanackan kommer ifrån Rifle Paper Co och jag köpte den hos Elliscorner.com.

Lägger upp bilder på mars månad lite i förväg, men gillade dem färgerna! Och det är
faktiskt mars redan nu på lördag =)

march

Denna vecka har jag jobbat längre pass än vanligt och därför får bloggen lida litegrann.
Det är lite svårt att hinna med att fotografera när det hinner mörkna innan man kommer hem.
Så jag hoppas att ni har lite överseende med det!

Längtar verkligen till helgen nu. En dag kvar att jobba sen är jag ledig hela helgen.
Och även denna helg står dans på schemat.

På lördag kväll står både Blender och Casanovas på scenen och vi ska dansa från klockan
19.00 till 01.00. Antar att söndagen kommer att bli rätt lugn!


Ha en fin eftermiddag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Har du ??? Jag fattar inte varför det blir så här! Jag jämför bilden på bloggen med bilden i redigeringsprogrammet och det en stor skillnad, en tydligt märkbar skillnad dessutom.
Om du löser det på något sätt, snääälla hör av dig då ;) så gör jag detsamma. Har du förslag på något annan bloggportal förresten?

Kram på dig

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Sv; Tack Anna! Vi är riktigt nöjda faktiskt! :)

Och vilken grymt snygg kalender, avis! :)

Kram!

Kamomilla sa...

Oj så vacker!

Anonym sa...

Åh, kul att dansa! Själv dansar jag hellre än bra.
Ha en dundermysig helg och passa på att vila ut dig i morgon. Vi kommer komma tillbaka hit oavsett om du tar ledigt från oss någon dag! :)
Kram kram