{ Boktips och förkyningstider }

8

Igår fick jag äntligen hämta ut paketet med den förhandsbeställda boken Stalker från Kepler.
Började läsa redan igår kväll och det bara svischade till så hade jag läst sju kapitel.

Dessa böcker plöjer man sig igenom på nolltid och gillar man kriminalromaner så tycker jag absolut att
man ska läsa de andra också! Det är extremt svårt att sluta när man väl börjat.

Tidigare utgivna är: Hypnotisören, Paganinikontraket, Eldvittnet och Sandmannen.

9

Har haft en förkylning i kroppen i flera dagar nu, men det vägrar bryta ut riktigt.
Huvudvärk, halsont och täppt. Inget vidare…

Har laddat upp med frukt och bäljer i mig vatten så att jag ska klara av att jobba resten av veckan.
Ska även jobba helgen och det är fina pengar som jag helst inte vill missa. Så nu håller jag tummarna att jag inte
blir sämre!

-  -  -

Med femton grader varmt ute känns det inte som att det är i slutet av oktober. Det brukar ju vara en vintermånad
och snön har vi bara sett skymten av en kväll. Det känns mer som en sensommardag.

Och jag klagar inte! :)

♥  ♥  ♥

Inga kommentarer: