{ Sista söndagen i november }

1

Jag fixar och donar lite varje dag nu så att det ska bli julstämning här hemma.
Jag gillar inte att stressa utan vill ta det pö om pö.

I år satsar jag mycket på naturfärger med vissa röda inslag.

Ett enkelt rött band rund kronljus är så fint att ha ståendes framme och min
kära margarinlåda som jag fyndade på loppis för några år sedan hänger med än som förvaring
åt värmeljus och kronljus.

2

Det har varit så skönt med en ledig helg, men som vanligt så går dessa helger alldeles för fort!
Igår for vi iväg och dansade och nog kändes det att jag jobbat stenhårt under veckan, då vi blev ruskigt
trötta efter ett par timmar på dansgolvet.

Men vi lyckades hålla ut till slutet och det var en rolig kväll!

1 kommentar:

angie sa...

tolle bilder!!! alles liebe von angie aus deutschland