{ Att visa några favoriter från förra året }

kollage3 2014

Många foton blir det på ett år och jag skulle kunna göra ett jättelångt inlägg med bara favoritbilder,
men jag har försökt att sortera ut några. Jag har så många bilder jag är nöjd med, så att välja är inte det lättaste!

Vitsippor och Körsbärsblom i Småland, nybakta kanelbullar med mjölk.

4_thumb[2]

Jag har blivit flitigare att använda kameran vid arbete på gården, vilket uppskattas för det är ju så
kul att sitta och minnas tillbaka.

kollage 2014

Med ett nytt objektiv som införskaffades sommaren 2014 kunde jag fotografera på ett helt annat sätt.
Före det använde jag endast mitt fasta 50mm. Nu blir det mer variation och lite mer macro.

5

Om jag ser tillbaka på året som gått så måste jag säg att jag utvecklats en hel del.
Att sitta och se tillbaka på gamla bilder och se skillnad gör att självförtroendet växer än mer.

Nu hoppas jag att 2015 ska bli minst lika bra, för jag känner mig taggad!

1 kommentar:

angie sa...

kärlek anna, vilka vackra bilder !!! det finns också ett recept för russin sniglar ???
älskar hälsningar från angie från Tyskland