{ Loppis i grannbyn }


När vi såg att det skulle vara loppis i grannbyn så kände vi att vi var tvungna att ta en sväng 
dit för att kika om det fanns något roligt. Rum proppfyllda med grejor och jag hittade
en del som fick följa med hem. 

Den vackra tallriken ovan t.e.x. Älskar blåvitt porslin och detta mönster var så sött.


En liten marmorbricka för en femma fick också slinka ner och ett fint 
krus likaså. 

Det är sällan vi går på loppis, men någon gång under sommaren så 
måste man ju och när det är i grannbyn kan det liksom inte bli närmare! 


Den snygga margarinlådan kunde jag inte heller låta bli. Detta blir min tredje i 
samlingen och de är så bra att använda som förvaring till allt möjligt. 

En har jag värmeljus i och den andra förvarar jag DVD skivor i. 
Ska nog hitta någon användning för denna också.

Snygg på bild blir den om inte annat! 


Ny godisburk kanske?



En fin liten samling för en liten peng! 




Inga kommentarer: