{ Morris & Co }


Snygga förpackningar är jag svag för och denna handkräm 
är inget undantag. Levererades i en lika fin kartong. 

Just detta märke har jag aldrig testat förut. 
Handkräm är något jag använder flitigt under hösten och vintern, 
då händerna har en förmåga att bli mycket torrare. 

Sen att jag hanterar kartonger och tvättar händerna väldigt många
gånger per dag i jobbet gör inte saken bättre.

Så handkrämer kan man liksom 
inte få för många av!


Kärleksört är en favorit såhär på hösten. 
Placerad i en glasburk blir det en fin prydnad i köket. 


2 kommentarer:

Mirre sa...

Sådana blommor står på balkongen hos mig så fina och jag är också svag för fina förp, =D

Anonym sa...

Hej Anna,
vilken fin bild du plåtat på Morris handcreme - är det OK om vi visar den på vår Blogg och länkar till dig? Så kanske du kan länka till oss? Kram från Kicki på Countrystyle.se