{ Den första snön }



Blev förvånad imorse när jag skulle fara till jobbet 
och såg att det var snöblandat regn. 

Ännu mer förvånad blev jag några timmar 
senare när jag såg att snön vräkte ner! 

Nu är det plusgrader ute. Det var inte mycket som stannade kvar, 
utan det mesta har smält bort redan.

Men ändå är det något speciellt med den första snön. 
 



Efter jobbet tog jag mig en promenad som blev lite längre än vad jag hade
planerat. Det blir lätt så när jag är ute på. 

Jag hittar på saker efter vägen och idag hittade jag en ny, fin stig
som jag aldrig gått på. Så den var jag såklart tvungen att testa. 

En 2-timmars promenad bara sådär, inte illa! 





Väl uppe på Byberget var jag såklart tvungen att spana in den fina utsikten. 





Dessa får var väldigt nyfikna av sig idag. De sprang emot mig när de 
såg att jag gick efter vägen. Några bilder blev det såklart!

2 kommentarer:

Mirre sa...

Ojoj nu börjas det, hehe, men så härliga fina bilder =D

Junitjej sa...

Oj så tidigt! Jag är glad över att vi inte har fått snö än.