{ Att starta en ny vecka }



I helgen fick vi lite snö som fortfarande ligger kvar. Det är inte alls mycket, 
men det är vitt på marken och det börjar frysa på. 

Just den här tiden på dagen, på morgonen, är det som allra vackrast tycker jag. 
När solen inte har kommit upp så långt än, då är ljuset som finast.  

Så fort det blev ljust ute så packade jag ner kamera, en termos med varmt vatten och 
en tepåse och begav mig ut. Ett bra sätt att starta upp en ny vecka. 
Man får lite extra energi av en promenad som denna. 




Även fast klockan inte var så mycket så värmde solens strålar.




Under vinterhalvåret har jag oftast med mig en termos med 
varmt vatten när jag ska ut och promenera. 

Det är bra att ha något drickbart med sig och så är det så 
mysigt att stanna till och ta en paus! 







Under natten har det frusit en del på sjön. 
När jag gick längs med sjön hörde jag hur isen kom emot land och knäcktes.

Solen värmde upp och det började blåsa. Lite senare idag finns det
nog ingen is kvar.

Inga kommentarer: