{ Onsdag Kväll }



Tillbringar nästan mer tid på jobbet än hemma just nu. Många timmars jobb har
det blivit de senaste veckorna och nu ser jag verkligen fram emot min lediga helg som väntar. 

Tre dagar ska jag få vara ledig, så jag får mitt "påsklov" lite i efterskott. 

Vi åker upp till min mamma redan på fredagen. Har inte varit upp sedan jul, 
så det är verkligen på tiden. Nu hoppas jag att det fina vädret kommer tillbaka lagom
till helgen, det skulle vara toppen!




Har köpt mig en ny lampa till vardagsrummet, tycker att den var 
väldigt fin! Kommer ifrån Knorkan. 

Jag har fastnat för trädetaljer och linnetyg. Har linnegardiner
i både kök och vardagsrum, så jag tyckte att denna lampskärm skulle passa bra.  




Önskar er en fin kväll!


1 kommentar:

Mirre sa...

Jättefin lampa verkligen