{ Veckans Insändare }



För ett par fredagar sedan fick jag se en rolig överraskning. 

Min bild hade nämligen kommit med som Veckans Insändare på tidningen Lands
sida "Läsarnas Land". De hade sett min bild några veckor innan på Instagram och undrade om
jag inte ville skicka den till dem. 

Eftersom det tog sådan tid så trodde jag inte att det skulle bli något. 
Men så kul det var när de äntligen publicerade bilden! 

Det är ju inte varje dag man har med sin egen bild i en tidning direkt. 




Lite stolt blir man allt! Nu sitter den på kylskåpet och jag kan känna mig lite 
extra nöjd över bilden. Att fler än jag gillade den! 




Jag blev själv väldigt nöjd med just denna bild. Minns att jag blev så glad när kvigan dök
upp där bakom stugan och sen började galoppera emot mig. 

Första dagen på nya sommarbetet! 


Inga kommentarer: