{ Fjärde veckan }



Nu är fjärde och sista veckan på semestern påbörjad. Som vanligt går det 
alldeles för fort och man vet inte vart tiden har tagit vägen. 

Det har varit full sjå hela tiden och det har inte varit ett direkt lugnt tempo. 
Någonting som ska göras varje dag och kväll och det har varit ett fullspäckat schema. 

Men det blir väl lätt så på sommaren, man vill hinna med så mycket som
möjligt. Så speciellt utvilad kan jag inte säga att jag är! 




Idag blev det ingen sovmorgon. Ställde klockan rätt så tidigt, för jag ville
ge mig ut på en promenad direkt på morgonen. 

Tog mig i väg för att kika till djuren och det var tjock dimma under
hela promenaden. Nu märks det tydligt att vi går mot höst.

Det var endast sju plusgrader i luften och så tjock dimma att vi
knappt såg ner till sjön. Alldeles perfekt väder för att vara ute och gå.




Gick ut och satte mig på stenarna och såg dimman dansa över sjön! 




Björkarna börjar så smått gulna. 



Inga kommentarer: