{ Mellan Jul och Nyår }



Första vardagen efter jul är här och med den kom även förkylningen fram som jag har 
haft på känn ett par dagar. Kände mig rätt så pigg imorse när jag for till jobbet, lite tröttare än
vanligt kanske. Det var när jag började plocka varor som jag märkte att orken inte fanns. 

Väldigt seg i kroppen och det började flimra för ögonen, såg små stjärnor framför mig. 
Och som vanligt när jag blir dålig, rösten försvinner! 

Så det var bara att sätta sig i bilen och fara hem igen. En liten tupplur i soffan slutade
med att jag sov i fyra (!) timmar. Välbehövligt med andra ord. 




Det är otroligt fint ute idag. Kyligt och dimman ligger tät. 
Begav mig ut och gjorde rent i stallet och klappade lite på hästarna nu mitt på dagen.
 
Bakstugan hade ett väldigt fint lager av frost på sig!  





Frusna vasstrån är så vackra!  



Inga kommentarer: