{ En söndag i mars }




Det var inte alls meningen att det skulle dröja såhär länge mellan blogginläggen, 
men den senaste tiden har det varit mycket annat. Jobbar långa dagar, både i butiken 
och hemma. Och när man väl är klar, så är det sängen som väntar. 

Det finns inte så mycket tid över till att sitta vid datorn. Tråkigt nog. 
Men i takt med att det blir allt ljusare ute så kanske man orkar med mer snart. 
Hoppas på det! 

 Det väntade snöovädret har nu dragit in och det snöar kraftigt. Jag ser inte ens
ner till sjön längre och flingorna är rejäla! Nisse är ute och plogar för fullt och jag hoppas att
allt håller ihop denna gång. Denna vinter har inte varit rolig, då han fått svetsa lika mycket som han 
har kört. Sådant där ska bara funka!




Själv tänkte jag pyssla på lite härinne idag. Inget vidare väder för att vara ute och göra något. 
Är ledig från jobbet idag, enda dagen denna vecka. Så typiskt att det ska vara dåligt väder... 

Men jag får mycket gjort inne istället! 




Förra helgen blev det en promenad i skogen i det fina vädret. Solen sken och
det låg snö kvar i träden. Otroligt vackert var det! 




Tänkte passa på att tipsa om en serie böcker som jag precis har upptäckt. 
Ska till att börja på den tredje boken nu efter att ha läst ut de andra två på kort tid.

Precis såhär ska böcker vara, så spännande att man har svårt att lägga ifrån sig dem.

Inga kommentarer: