{ Första Advent }



Idag är det första advent, första december, och den riktiga nedräkningen till jul
har börjat. Det första av de fyra ljusen är tänt.

Efter en otroligt stressig vecka så fick jag vara ledig denna helg, 
och det är jag tacksam för. Just denna helg brukar vara extrem när man jobbar
i butik. Det brukar vara så mycket folk att man knappt tar sig fram. 




Igår var vi bjudna på dop där jag fick äran att fotografera. 
Ska sätta mig ner och kika på bilderna så fort jag får en stund över. 

Det är alltid lika svårt med kyrkor tycker jag. Föredrar naturligt ljus utomhus. 
Men jag gjorde mitt bästa och hoppas att det blev bra.




Nu på morgonen var det så otroligt fint på sjön. 
Alldeles rosa i luften och solen var på väg upp bakom berget. 

Isen håller på att lägga sig igen. 





Inga kommentarer: