{ En gång till }



Det blev lite "favorit i repris" i helgen som var. 

Vi hade ärenden att göra på fredag eftermiddag och när vi ändå var mer
än halvvägs upp till min mamma så åkte vi dit efteråt. 

Så det fick bli en till natt där och tur var väl det, för se så fint hennes
biggaråträd blommade! Trädet jag klättrat i så många gånger som barn. Det är något
speciellt med gamla träd.  




Är så glad att det passade in att åka upp så att jag inte missade blomningen. 
Förra helgen var det bara små knoppar och jag blev lite besviken när vi åkte hem. 

Men det blev ju bra till sist! 







Det var en härlig sommarkväll. Sol och varmt långt in på kvällen. 

Precis efter att jag tagit denna bild ovan hör jag hur det knakar i buskarna bredvid mig. 
Skyndade mig kvickt därifrån då det lät stort. 

Senare på kvällen ser mamma en älg med två kalvar på ungefär samma ställe. 
Så troligtvis var det dem som stod och lurpassade på mig.  



Inga kommentarer: