{ Morgonljus }



Nu är det verkligen nedräkning till semester. Jobbar två dagar till, sen är jag
ledig i fyra veckor. Som jag har sett fram emot det!

Varje år brukar jag säga att jag aldrig längtat så mycket till semester. Och jag
måste nog säga det även i år. Efter att ha jobbat som en tok så ska det sitta bra med
semester. Känner att både kropp och huvud behöver vila.  




Vi har inga större planer för semestern i år. Någon tripp tänkte vi göra 
i början. Sen finns det ju som alltid mycket att göra hemma också. 

Det blir en lite annorlunda sommar mot för vad det brukar vara. 
Alla danser som är inställda. Och nästan allt annat också för den delen. 

Man får ta det för vad det är och göra det bästa av situationen. 




Igår morse när jag for till jobbet låg Ljusnan alldeles spegelblank
och dimman låg tunt över älven. Det var riktigt fint och jag stannade till
för att ta en bild. 

Det märks att det börjar bli mörkare nu igen. Det är väldigt
mörkt när jag kliver upp på morgnarna, så nog märks det att vi närmar oss hösten. 

Men jag hoppas att vi får mer sommarväder i augusti. Skulle sitta fint
nu när man blir ledig så länge!


Inga kommentarer: