{ Sommarkväll i augusti }



Varje år blir jag lika dumförklarad. Varför ska du ha semester i augusti? Så sent?
Men med facit i hand, så är det oftast väldigt fint väder i slutet av sommaren. 

Som detta år. Juni var riktigt fint, med rekordvärme och allt. Juli blev väldigt kall, 
det regnade i princip hela tiden och man fick gå till jobbet i jacka och frysa. 

Sen kom augusti, och värmen kom tillbaka! Alldeles lagom till jag fick semester. 
Så det är nog inte så tokigt att ta semester sent ändå. 

En vecka har nu gått och jag har tre veckor kvar.  




Vi bestämde att vi skulle göra en semestertripp ganska på en gång. 
Så på måndagen första veckan satte vi oss i bilen och for söderut och kom sen
hem på fredagen. 

Jag har tagit väldigt lite bilder under denna vecka. Mest fotat med mobilen. 
Det blir lite otympligt att släpa på den där kameran hela tiden. 

Men jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg senare med de bilder jag tog.  




På fredagen när vi kom hem var det riktigt fint väder och på promenaden
ner till sjön tog jag dessa fina bilder på vattnet.  






Nu ser jag fram emot de tre veckorna som är kvar och hoppas
att det fina vädret håller i sig!

Inga kommentarer: