{ Söndag kväll }



Nu är det verkligen nedräkning, imorgon börjar allvaret igen. 
Fyra veckors semester är slut och imorgon bitti ska jag kliva upp klockan 04.00.

Gäller att ställa flera larm på mobilen, så jag inte råkar försova mig. 
Det har hänt en gång, för ett par år sedan och det brukar de skämta om fortfarande
på jobbet. Inget som händer ofta med andra ord! 




Igår for vi upp till mamma, för hon fyller år idag. 
Och just idag har vi ätit tårta två gånger, för min bror fyllde för ett par dagar sedan. 

Två kalas på en dag! 




Igår kväll gjorde vi en utflykt till Sveriges mittpunkt. 
Det ligger inte alls långt ifrån byn jag är uppväxt i, men jag har aldrig varit dit.  




I postlådan låg en gästbok där vi skrev att vi varit dit. 





Gott om blåbär fanns det på vägen dit!

Inga kommentarer: