{ Sista Januari }


Januari är snart slut och imorgon går vi in i februari. Veckorna bara flyger
fram och innan vi vet ordet av så är det vår igen.


Vi har haft riktigt kallt nu i några dagar. Nere på minus tjugofem hade
vi en morgon. Då var det inget roligt att vara utomhus! Hade dubbla jackor
på mig när jag åkte till jobbet.


Det ska visst vara kallt i flera dagar till har jag hört...




Igår lyxade vi till det med semla till frukost. Tyckte jag passade fint
såhär på en lördag i januari.  




Jag fyllde år här i veckan som var. Just den dagen jobbade jag ett kortare
pass på jobbet så jag hann med en skön promenad upp till berget.


Dock var det oplogat, så det var kämpigt bitvis. Men det var absolut värt det
när jag kom upp och fick se utsikten. Hade turen att solen sken.





 

Inga kommentarer: