MOTORREVYN 2011

1 Canon EOS 1000d / Canon EF 18-55mm

Det blev en tripp ner till Motorrevyn igår. Vi hade sådan tur att vi fick ställa oss på “finparkeringen”, behövde inte ens betala. Stod alldeles  vid ingången, så vi stod nästan inne på själva området vi med. Det är bra att ha kontakter ;)

Fanns en del bilar att kika på, men vi gick igenom området ganska snabbt. Svårt att få bra bilder då det är lysrör inne i hallen. Gillar inte att fota med blixt, så några höjdarbilder blev det inte direkt. Men nu har vi varit på årets första “bilträff” och fått mersmak, nu längtar jag ännu mer till Elmia i påsk. Inte långt kvar nu!

6 kommentarer:

Sissi sa...

gillar bilden!

Mickan sa...

Lät roligt! :)
Vilken fin blogg du har och jättefina foton! Jag lägger till dig på bloglovin' så jag hittar tillbaka. :)
Hoppas du får en trevlig kväll!

Charlotte sa...

Wow :) Vilken bild!

Charlotte sa...

sv; Jag har precis köpt en gammal Golf 94:a :D Ska fixas lite innan den skall börja köras! Nya stolar, rost och lack som skall fixas :)

Du har nog rätt med färgen. Men jag är en rosa nörd! Men är inne på lila jag med :) Får ha rosa detaljer i bilen istället :D

Lovisa sa...

Underbar bild !!!

Viola Rylander sa...

Skulle också villa åka på Elmia, men får bli nästa år när lillen är lite större.
Ni får gärna kika in på en fika när ni åker ner eller upp =) Så får ni träffa lilla Elias =)
kramar