- Ladies Night -

Ladies Night Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Innehållet i Goodiebagen vi fick under kvällen.

Igår eftermiddag for jag, mamma och syster ner mot Gävle för att roa oss på Ladies Night. Vi hade bokat med middag och allt, och vi fick verkligen de bästa platserna! Hade jag haft kameran med mig in så hade jag fått riktigt bra bilder, men då jag var osäker på om man överhuvudtaget fick fota därinne, så lämnade jag den i bilen.

Kvällen började med en fördrink i entrén, sen satte vi oss till bords och maten började rulla in. Smördegsinbakad lax med ris var varmrätten och till efterrätt var det “Mörk choklad och hasselnötsmousse på en spegel av syrlig halloncoulis”. Helt okej mat.

Showen satte igång framåt niotiden och de körde verkligen järnet hela tiden. Det var riktigt bra och de varvade med olika musikstilar hela tiden och bjöd verkligen på sig själva. Vakterna hade full sjå att hålla tanterna på avstånd från scenen! Tappade även matlusten en sväng när bordsgrannen spydde under bordet, hon hade visst fått i sig lite för mycket att dricka ;)

Men annars var det en bra kväll och det var helt klart värt att åka!

1 kommentar:

Mickan sa...

Åh, så skoj! Jag ska själv iväg på Ladies Night, också med middag och hela alltet, i november här i Örebro. Ska bli så roligt! :D