Lördag Kväll

2smycken Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Det har varit en underbart fin dag idag. Det är fortfarande över tjugo grader varmt och solen har inte färsvunnit än. Nisse håller på och tröskar för fullt och jag sitter och väntar på att han ska bli klar någon gång så vi får äta middag. Börjar bli riktigt hungrig nu ;)

Tröskan har gått varm idag, och det är i princip det enda vi har hunnit med. Det gäller att passa på när det är fint väder! Vi har hunnit med att fika i Lövtorps också, det brukar vara tradition på helgerna :)

Skulle egentligen ha varit ute och ätit med tjejerna på jobbet nu ikväll, men då jag tycker att det är himla onödigt att smitta ner allihopa så valde jag att stanna hemma istället. Riktigt tråkigt för jag tror att vi hade kunnat få riktigt kul ikväll. Men de får försöka ha kul utan mig ;)

Ha en trevlig lördag kväll allihop!

Inga kommentarer: