Måndag Kväll

äpple Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Igår bytte vi till vinterdäck på 960in och det var inte en dag för tidigt! Det var nämligen is på vägen när jag åkte till jobbet imorse och igår inträffade tre otäcka olyckor här i närheten. Så nog var det dags allt… Nu känner jag mig lite säkrare med nya däck iallafall. Första halkan är lurig och vid denna årstid är folk inte riktigt beredda på att det kan bli halt. Tycker att det är samma visa varje år. Folk blir lika förvånade varje gång ;)

Har städat som en tok idag efter att jag kom hem från jobbet och nu tänkte jag ta en välförtjänt tv-kväll och bara slappa
tillsammans med min kära katt som har tagit plats i mitt knä. Nisse jobbar eftermiddagspass denna vecka så vi får roa oss själva ;)

2 kommentarer:

Mats sa...

Ser att vi kör med likadan kamera och likadant objektiv...snygga bilder! :)

anna sa...

Gör så :} Vilken underbar bild!