{ Muskot & Kanel }

muskot vide Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Här är den ena tavlan jag vann i tävlingen inne hos Louise. Jag fick även en med kanelmotiv.
Superfina tavlor!

Imorgon är det redan fredag och jag ska jobba långpass. Passar rätt bra såhär i slutet av månaden,
det blir ju lite extra pengar i plånboken (skulle egentligen bara jobba morgon och förmiddag) och det är alltid välkommet :)

Nu ska jag ta och klura ut vad vi ska äta till middag, sedan blir det till att slänga omkull
sig i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen!

Ha en trevlig kväll allihopa!

6 kommentarer:

Anna sa...

sv: Tack!! :D

Marie sa...

Meen så fint och kreativ du är som lagt en videks där

Jouline sa...

Visst är dom för söta dom virkade ballerina skorna :) Jag har läst att några hade köpt ett par virkade på H&M förra året men dom gick ju jag miste om^^ men nu har jag mig iallafall ett par och är jätte nöjd!

Så fin tavlan är :) hoppas du haft en bra kväll! Kram

Jenny sa...

Åh, var det du som vann? Grattis, superfint!
Kram Jenny

Unknown sa...

Så fin! Grattis!!

Linda

Mary sa...

Alla dina foton är helt underbara! Jag kan sitta i timmar och bara beundra dig för hur duktig du är. Helt fantastiskt.