{ Hallon och Björnbär }

3 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II - Smoothie gjord på filmjölk, hallon och björnbär. Två skivor kiwi som garnering.

Har haft mamma, syster och hennes två barn här på besök på eftermiddagen. Vi kikade på kalvar,
den stora tjuren och de fick provsitta i traktorn. Vi hann även med att fika. De fick smaka mina
whoopies och jag hoppas att de var okej ;) 

Snön fortsätter att vräka ner, men inget verkar fastna på marken. Hoppas att det lättar lite till imorgon.
Vi har ju bytt till sommardäck och jag har ingen lust att byta tillbaka!

6 kommentarer:

Marie sa...

Vilken trevlig dag, och klart att de gillade dem =D

Mary sa...

Måste säga att du har då så många fina bilder i inläggen nedan, och i detta inlägg också s klart! Smoothie är underbart gott, fina bilder du fått till! :)

Älskar mina emaljkastruller, har 3 st, dock inte köpta hos Leila...men det är samma märke ändå. Kan varmt rekommenderas :)

KNORKAN sa...

Det lät mysigt! Vad gott med smoothie. Kram Knorkan

Marie sa...

Mummmms med pannkakor =D

Enkel stil sa...

Vilken mysig dag. Det ser smarrigt ut!

Anita

Tillsammans Hemma sa...

Känner att du också längtar efter våren. Vi har inte snö hos oss men väldans kallt.
Jag behöver både värme och soljus känner jag.

Ser himla gott ut på bilden och vackra färger.

Ha det bra från Loo!