{ Nytt fint ljusfat och Snickerskakor }

2 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag trillade det fina ljusfatet ner i brevlådan. Jag hade turen att vinna det i en tävling inne
hos Knorkan. Det är precis min stil, jag gillar det. Tack än en gång!

Igår kväll bestämde jag mig för att göra lite godis inför helgen.
De gamla hederliga snickerskakorna är svåra att motstå, så sådana fick det bli.
Enkla att göra och smakar riktigt bra!

Nu har jag fått helg efter en ganska stressig vecka och ikväll blir det tacos
till middag och någon bra film till det.
En lugn hemmakväll sitter fint nu!

Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Marie sa...

Ohh vilket fint ljusfat och så gott med snickerskakor

KNORKAN sa...

Vad gott med snickerskakor. Kanske ska göra det imorgon om jag hinner. Vad roligt att du tyckte om ljusfatet! Och återigen grattis till vinsten. Kram Knorkan

Jouline sa...

Åhh så himla fint det ljusfatet var :) och snickerskakorna såg väldigt goda ut!

Jouline sa...

Nä precis, en engångsgrill är ju inte det bästa, trodde först inte det skulle gå att grilla men det funkade alldeles utmärkt :) Tar bara lite längre tid men gott blev det! Kram

D A H L È N sa...

Verkligen ett super fint ljusfat! Ett sånt skulle man ha :) Grattis till vinsten! :)