{ Måndag Morgon }

8 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Jag tog en liten paus från bloggen i helgen. Jag har haft fullt upp hela tiden.
Först jobbat hela dagarna och sen vill man ju göra annat än att sitta vid
datorn när man kommer hem :) Men ser att ni kikat in ändå, så det tackar jag för!

Igår kväll for vi iväg och dansade och vilken kväll det blev. Den bästa på länge!
Önskar att alla danskvällar kunde vara så bra…

Nu ska jag faktiskt iväg och jobba några timmar till. Nedräkningen till semestern
har börjat och på torsdag eftermiddag är det min tur, som jag längtar!

Ha en fin dag!
Tack för alla fina kommentarer, ni är så snälla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅ fina blomster:)
jag gillar din blogg och fäljer nu.

Om du vill ha inrednings inspiration kan du kolla in min blogg:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis

Marie sa...

Ja, kan vara skönt med paus ibland också

så fin bild