{ Tisdag Förmiddag }

2
Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

God Förmiddag!

Blåser det lika mycket hos er idag? Här knakar det i hela huset…

Klev upp tidigt idag, även fast jag är ledig. Hästarna skulle ut och jag passade även
på att göra rent i stallet direkt. Så skönt att ha det gjort på en gång.
Nu har jag precis stoppat i mig lite frukost och kikar igenom lite bloggar.

Tänkte ta en städdag idag, det behövs verkligen! Får se om julgardinerna åker upp i köket också,
vet inte hur länge till jag kan hålla mig =)

Ha en fin dag!

- ♥ -

2 kommentarer:

Marie sa...

Ujuj blåser det så mycket, samt det är skönt att gå upp i tid även då man är ledig, man känner sig lite effektiv =D, så gossig bild

Ja jättegott är det, ska du allt beställa och prova =D
kramar

Marie sa...

Ja de har verkligen toookfina grejer =D