{ En ledig dag }

Efter att ha jobbat hela helgen känns det ganska bra att vara ledig en dag såhär i början av veckan.
Att jobba i helgen gick galant, även om vi var ett gäng ganska nya tjejer. Det gjorde vi bra!

Ska iväg på personalmöte senare ikväll. Så det blir till att åka till jobbet ändå,
på min lediga dag och allt.

14

Lyxade till det med varm O’boy med vispad grädde och riven choklad.
Perfekt när man inte känner sig helt hundra i förkylningen än. Den tog hårt på mig denna gång!

4

Annars har jag pysslat på här hemma på gården idag. Utfodrat djuren, mockat lite skit och annat
som ska göras varje dag.

1216

Nu ska jag gå ut och plocka in två frusna hästar. Det kom en del blötsnö för ett tag sedan
så de har nog inget emot att komma in lite tidigare idag!

Ha en fin eftermiddag!

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hej Anna, vilken trevlig blogg du har med fina bilder! Hit kikar jag in igen, alldeles säkert!

Jouline sa...

Åh så gott det ser ut! Härligt med ledig dag men så typiskt att de skulle vara P-möte på just din lediga dag då. Har själv varit med om det ett par gånger. Ja det var/är verkligen jätte jobbigt när min ena hund gick bort :(

B R O W N S U G A R sa...

Yummie! Du tar så fina bilder :D