{ När man har turen att vinna }

4

Igår plingade det till i mobilen. Ett SMS med en avi om ett paket som låg och väntade på mig.
Jag har nämligen haft turen att vinna en tävling som jag deltagit i.

Priset var en handtvål och hand crème från Isabella Smith.
Tävlade gjorde jag på DENNA blogg, som i sin tur var sponsrad av webshopen Pysselgumman.

5

Jag har redan testat hand crèmen och den doftar underbart! Melon i alldeles lagom dos.
Och väldigt len om händerna blev jag efteråt! Denna kommer nog att bli en ny favorit hos mig!

6

För fotograferingens skull var jag ut och plockade lite vitsippor att dekorera med.
Passar på att njuta av dem så länge de finns kvar!

10

Söta förpackningar gör att man gärna har dessa ståendes framme!

♥  ♥  ♥

4 kommentarer:

Pysselgumman sa...

Man ska ha lite tur ibland :) Jag måste säga att du har tagit fantastiskt fina foton, verkligen en njutning för ögat!

B R O W N S U G A R sa...

Åh så fina :}

Enkel stil sa...

Grattis till den fina vinsten! Anita

gudhan sa...

Grattis,,själv har jag också den härliga handcremen,,ljuvlig doft:)
Gudrun