{ Godaste pepparkakorna }

4

I år blev färgen på pepparkaksburken från Arbrå Ångbageri grön. Tidigare år har den varit blå och rosa.
Jag kunde såklart inte hålla mig, utan köpte även den gröna.

När man har ätit upp alla pepparkakor är de väldigt fina att ha ståendes framme.
Jag köpte denna burk i en livsmedelsaffär i Arbrå.

8

Är det något jag gillar så är det plåtburkar, så denna var mer än välkommen till min lilla samling.
Att de bakas här i närheten av där jag bor gör bara saken bättre.

När man får hem sådana här fina burkar så måste de ju självklart fotograferas och då passar vår bakstuga
väldigt bra som fotostudio. Gillar det mörka, lite dova ljuset därinne.

5

3 kommentarer:

Johanna sa...

Godaste pepparkakorna i finaste burken!

Junitjej sa...

Hoppas jag kan finna dessa pepparkakor någonstans!

Mirre sa...

OHHH så snygg burk, minns att du köpt dem innan =D