{ Fredag Kväll }

1

Efter en något stressig vecka på jobbet så kändes det riktigt bra att sluta tidigt idag.

Nu väntar en ledig helg, som kommer att vara ganska fullspäckad med shopping, dans och övernattning
på hotell. Inte så dumt!

3

Vi brukar vara tidiga med att köpa julklappar och det är det vi tänkt göra imorgon. Så skönt
att ha det färdigt i tid, slippa stressen närmare jul.

Senare på kvällen är det dans och vi tänkte också lyxa till det med en hotellnatt.
Att sätta sig i bilen mitt i natten med en färd på en och en halv timme hem kan vara skönt att slippa!

2

Idag fick jag hem ett nytt thé som jag beställt. Det ska bli spännande att testa och
jag hoppas att det smakar lika bra som det luktar.

Otroligt fin burk är det också, den får gärna stå framme i mitt kök.

Önskar er en fin helg!

1 kommentar:

Millas hem sa...

Alltid skönt att sluta tidigare! Helst på fredagar! Vilken ursöt teburk!!

Kram Camilla