{ Morgonpromenad och Teadventskalender }

1

Morgonpigga som vi är klev vi upp klockan sex idag.

Nisse skulle iväg och jobba några timmar idag och jag passade på att dona i stallet och ladugården.
Jag är en morgonmänniska och har som mest energi på morgonen. Så mysigt att strosa omkring när alla andra sover.

Dock var hästarna inte så jättepigga på att gå ut tidigt idag. En aning morgontrötta =)

3

När det började ljusna tog jag mig en promenad i det lite kyliga vädret. Nu på morgonen har det legat runt
tio grader. Friskt och skönt!

5

Igår fick jag hem min teadventskalender med posten. En påse med te varje dag fram till jul och det är en ny
smak för varje dag. Jag har aldrig varit någon stor tedrickare, men på senare tid har jag ändrat mig och dricker det ganska ofta.

Ska bli spännande att testa dessa nya sorter!

Kalendern beställde jag HÄR.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fina frostbilder! Ja nu börjar temperaturen sjunka men det positiva med det är att med kylan kommer frost och snö och det blir fantastiskt vackert fotoljus.
Mumsigt med en tekalender. Vilken rolig ide!

Pernilla

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilken rolig grej med en te-adventskalender.