{ En annorlunda fredag }

semlor

Nu när det är fredag så tänkte jag att vi skulle få unna oss en varsin semla. Passar på medan de fortfarande
finns kvar att köpa. Är det något jag har svårt att tröttna på så är det just semlor!

semlor1

Denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Gick hem tidigt från jobbet igår p.g.a. kraftig huvudvärk och ont i halsen. 

Till råga på allt så satte jag ett fiskben i halsen igår när vi åt lax till middag, så idag har jag varit till sjukhuset.
En mindre rolig fredag med andra ord. Dagen jag skulle vara hemma och vila upp
mig så att jag skulle bli frisk.

Något fiskben kunde de inte hitta, men jag var irriterad på ett ställe,
så troligtvis har benet skurit upp ett litet sår. Nu hoppas jag att detta läker under helgen så att jag slipper
åka till sjukhuset igen på måndag!


Inga kommentarer: