{ En Cruisingkväll i stan }

10

Efter en kaosartad dag på jobbet p.g.a att åskovädret slog ut våra kortterminaler så var det extra skönt att
få åka hem efter mitt pass. Att be kunder att bara betala kontant är ingen höjdare, men till sist löste det sig och kunderna
blev lite gladare! Och vi med för den delen! :)

När jag kom hem var middagen redo att intas och lite senare begav vi oss mot Hudik för att kika på bilar. Årets Cruising var igång och
jag blev lite förvånad över mängden bilar då det brukar vara mycket mer.

3 
Jag tror att detta är den första svartvita bilden jag publicerar på bloggen, men någon gång ska vara den första.
Tyckte att det passade in på just denna gamla bil.

Den var väldigt charmig och skulle jag få chansen att äga en gammal skulle
jag inte tacka nej till något liknande.

6

På vägen hem stannade vi till vid Stor-Nien och sträckte på benen. Det var alldeles vindstilla och väldigt vackert.
Det finns en fin rastplats där som av alla spår att döma verkar populär!
  4

Inga kommentarer: