{ Lite shopping hann vi med }

12

Denna almanacka var slutsåld på webshopen så jag blev extra glad när jag såg att det fanns ett exemplar kvar inne i butiken (Lagerhaus).
Just denna var nedsatt till halva priset då upphängningen saknades, men med ett tjusigt snöre fixar jag en upphängning själv!

Almanackan räcker från augusti i år till december nästa år.
 13  
Hittade även tjusiga bakformar och lite annat smått och gott.

16

Den fina turkosa burken kunde jag inte heller låta bli.
De hade precis fått in dem och denna kommer att passa fint i vårt kök!

När jag fotade dessa prylar dök en idé om en ny header hit till bloggen upp och jag blev riktigt nöjd.
Vad tycker ni?

1 kommentar:

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Sv; ja jag såg almanackan när lagerhaus instagramade den! Köpte den dagen efter ;)

Såg även burken här om dagen! Hade velat ha den i rosa nyans dock!

Super fint i vilket fall!

Kram!