{ Fredag Eftermiddag }

3

{ Fotat i en gammal smedja nere vid sjön }

Så var det fredag igen och veckans sista arbetspass är avklarat.
Nu känns det riktigt bra med ledig helg som väntar.

Idag slutade jag i bra tid så att jag hann hem och njuta av det fina
vädret och hann med att fotografera lite i dagsljus.

1

Hade kameran med mig till jobbet idag så att jag skulle kunna stanna och fotografera om lusten föll på.
Denna fina allé har jag tittat på många gånger och jag hoppades att det skulle vara fortsatt fint väder lagom tills jag slutade
jobba för dagen.

129

Berättade i ett tidigare inlägg att jag beställt batteridrivna ljus från
Enjoy Candles och har inte hunnit visa dem förrän nu.

Jag beställde mina från Agnes Amelia som just då hade en riktigt bra rabatt.
De kostar ju en slant de där ljusen, men kvalitén är istället riktigt bra!

45 
Önskar er en fin fredag!

1 kommentar:

angie sa...

vad bra bilder !!! och jag ser snö, här i norra Tyskland har hittills bara regn och kraftig storm !!!
Jag älskar tyget, den har så stora färger och jag gillar blått !!! gunghäst är för gullig !!! älskar hälsningar från angie